eBoi
Jak załatwić sprawę?
Przetarg na udzielenie i obsługę długoterminowego kredytu bankowego - KREDYT DŁUGOTERMINOWY /16/2013
Polska-Sławno: Usługi udzielania kredytu
2013/S 212-368090
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dyrektywa 2004/18/WE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe
Szpital Powiatowy
Punkt kontaktowy: Dział Zamówień Publicznych
Osoba do kontaktów: Roman Granisz
76-100 Sławno
POLSKA
Tel.: +48 598106302
E-mail: mailto:przetargi@szpital-slawno.pl?subject=TED
Faks: +48 598102423
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: http://www.przetargi@szpital-slawno.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Zdrowie
I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Kredyt Długoterminowy/16/2013.
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Usługi
Kategoria usług: nr 6: Usługi finansowe a) Usługi ubezpieczeniowe b) Usługi bankowe i inwestycyjne
Kod NUTS PL422
II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego.
II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
66113000
II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.1.8)Części
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.1.9)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres:
8 000 000,00 PLN
Szacunkowa wartość bez VAT: 2 150 070,33 PLN
II.2.2)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.3)Informacje o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacji
Okres w miesiącach: 120 (od udzielenia zamówienia)
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje:
1. Wykonawca przystępując do przetargu wnosi wadium w wysokości 15 000 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych)
2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach:
1) Pieniądzu na rachunek bankowy:
BBS DAR ŁOWO NR 58 8566 0003 0112 1751 2000 0001
2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, iż poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) Gwarancjach bankowych;
4) Gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zmianami);
3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być co najmniej gwarancją: bezwarunkową, nieprzenośną, nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Gwarancja ma być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
1) Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazania ich siedzib;
2) Oznaczenie postępowania;
3) Określenie przedmiotu postępowania;
4) Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją;
5) Kwotę gwarancji;
6) Termin ważności gwarancji;
7) Zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano:
a) Odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub
b) Zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
8) Zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca zobowiązany w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25
ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodnił, że wynika to przyczyn nieleżących po jego stronie.
4. Termin wniesienia wadium.
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy Bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę,
5. Termin obowiązywania wadium.
Wadium wniesione do postępowania przetargowego musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą.
III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
III.1.4)Inne szczególne warunki
III.2)Warunki udziału
III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w tym zakresie zostanie dokonana według formuły spełnia-nie spełnia, na podstawie dokumentów, oświadczeń i załączników przedłożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą.
III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w tym zakresie zostanie dokonana według formuły spełnia-nie spełnia, na podstawie dokumentów, oświadczeń i załączników przedłożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą.
III.2.3)Kwalifikacje techniczne
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w tym zakresie zostanie dokonana według formuły spełnia-nie spełnia, na podstawie dokumentów, oświadczeń i załączników przedłożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą.
III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: nie
III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi: nie
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
Najniższa cena
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
ZP/PN/16/2013
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
nie
IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
Dokumenty odpłatne: nie
IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
17.12.2013 - 09:30
IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)Warunki otwarcia ofert
Data: 17.12.2013 - 09:00
Miejscowość:
Sławno
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.3)Informacje dodatkowe
Pozostałe dokumenty jakie muszą być złożone wraz z ofertą:
1) dokument potwierdzający wniesienie wadium. Zasady wnoszenia wadium opisane są szczegółowo w rozdziale X SIWZ.
Istotne postanowienia umowy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest przedłożyć umowę, której treść stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ; (projekt umowy).
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: odwołania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl/
Faks: +48 224587800
Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: odwołania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl/
Faks: +48 224587800
VI.4.2)Składanie odwołań
VI.4.3)űródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
28.10.2013
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | Ogłoszenie.doc (DOC, 51.KB) | 2013-10-31 09:47:22 | 51.KB | 993 razy |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | SIWZ.doc (DOC, 204KB) Po terminie otwarcia ofert |
2013-10-31 09:47:22 | 204KB | 370 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | PYTANIA_PRZETARG_KREDYT_DLUGOTERMINOWY-16-2013.doc (DOC, 119KB) | 2013-11-08 13:31:49 | 119KB | 1201 razy |
2 | 20_11_2013_10_26_30_PYTANIA PRZETARG KREDYT DŁUGOTERMINOWY-16-2013.doc (DOC, 2.1MB) | 2013-11-20 10:26:30 | 2.1MB | 1354 razy |
3 | KRS, NIP, REGON, STATUT.zip (ZIP, 1.8MB) | 2013-11-20 10:29:34 | 1.8MB | 1036 razy |
4 | Rachunek zysków i strat+bilans+informacja dodatkowa 2012.zip (ZIP, 2.2MB) | 2013-11-20 10:31:48 | 2.2MB | 883 razy |
5 | Rachunek zysków i strat+bilans 2013.zip (ZIP, 21.KB) | 2013-11-20 10:32:22 | 21.KB | 1145 razy |
6 | Odpowiedź na pytanie nr 40.zip (ZIP, 3.9MB) | 2013-11-20 10:34:52 | 3.9MB | 881 razy |
7 | Oświadczenie.pdf (PDF, 194KB) | 2013-11-20 11:20:00 | 194KB | 1000 razy |
8 | Uchwała w sprawie poręczenia kredytu.pdf (PDF, 259KB) | 2013-11-20 11:20:36 | 259KB | 973 razy |
9 | Sprostowanie do pytań kredytu.doc (DOC, 26KB) | 2013-12-11 10:30:03 | 26KB | 868 razy |
Przedłużenie terminów składania i otwarcia ofert | ||||
1 | ||||
Wynik postępowania | ||||
1 | INFORMACJA_O_WYBORZE_OFERT_KREDYT_DLUGOTERMINOWY-16--201.doc (DOC, 35KB) | 2013-12-17 11:39:18 | 35KB | 973 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Krzysztof Skibniewski | 31-10-2013 09:47:22 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Krzysztof Skibniewski | 31-10-2013 |
Ostatnia aktualizacja: | Krzysztof Skibniewski | 17-12-2013 11:39:18 |